Lokaal

Het scoutslokaal ’t Luytershof van Scouts, Gidsen & Akabe Lint is een mooi gebouw gelegen aan een groot grasveld en verschillende bossen. We verhuren ons lokaal aan verenigingen voor weekends en kampen, maar niet aan particulieren voor barbecues, familiefeesten, communiefeesten, trouwfeesten, festivalachtige activiteiten … Ook verhuren wij ons lokaal niet aan studentenclubs, organisaties met een politiek motief of leerlingen die graag ons lokaal gebruiken voor 100 dagen.

Terrein

Naast het lokaal ligt een grasplein van 1,1 hectaren (11.000m²), waar gretig op gespeeld kan worden. Er bestaat de mogelijkheid om tenten op het grasveld te zetten. Afvalputten en HUDO’s zijn niet toegelaten.

Ons terrein heeft een ruime kampvuurkring. Er is geen hout voorzien. Bomen omhakken op ons terrein of in de omliggende bossen is ten strengste verboden.

Een kampvuur moet altijd aangevraagd worden bij de gemeente.

Bij brandfase rood is het maken van eender welk vuur verboden. Meer info over de actuele brandfase.

Lokaal

Het lokaal heeft een grote polyvalente zaal (192m²), 4 grote taklokalen (80m²) en een kleiner taklokaal (40m²) die uitkomen op de polyvalente zaal en een laatste taklokaal (80m²) dat uitkomt op de buitenkoer.
De capaciteit van het lokaal bedraagt 150 personen.

Keuken
Het lokaal beschikt over een ruime keuken met een verzetbaar inox aanrecht. Er zijn 4 grote gasvuren en 4 kleinere gasvuren om te koken. Verder zijn een oven en een grote wasbak voorzien. De keuken heeft een diepvriezer en één grote koelkast.

Er zijn geen potten, pannen, borden, bestek en dergelijke in onze keuken.

Sanitair
Ons lokaal beschikt over gescheiden sanitaire ruimtes voor zowel jongens als meisjes, elk met grote doucheruimte, ook geschikt voor mindervaliden. Bovendien is er een aangepast toilet voor mindervaliden.

Huurprijs

De huurprijs voor weekends en kampen bedraagt € 4,50 per persoon per nacht, met een minimum van € 250,00 per nacht. De waarborg voor een gehele periode bedraagt € 600. (enkel voor kampen:) Het voorschot op energie en afval is € 200.

Als u meer informatie over de exacte huurprijs, waarborg en de huurvoorwaarden wenst, kan u altijd contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.
Energieprijzen zijn onderhevig aan het prijzenbeleid van de leverancier. Overnachtingsprijzen kunnen jaarlijks geïndexeerd worden.

Verhuurkalender

Om de beschikbaarheid van de lokalen te controleren kan je onze verhuurkalender gebruiken.

Aankomst- en vertrekuren weekends in schooljaar:
Aankomst: vanaf 19 uur ‘s avonds
Vertrek: voor 12 uur ‘s middags

Aankomst- en vertrekuren zomer:
Aankomst: vanaf 13 uur ‘s middags
Vertrek: voor 12 uur ‘s middags

Wij werken met vaste periodes, vraag hierover meer informatie aan de verantwoordelijke via het contactformulier.

Er kan slechts gereserveerd worden voor de komende twee zomerperiodes. De kalender voor huren in het schooljaar is beschikbaar vanaf 1 oktober. Voor beschikbaarheid in augustus, september en oktober, contacteer de verantwoordelijke via het contactformulier.

Bereikbaarheid

’t Luytershof is gemakkelijk bereikbaar met de wagen. Er zijn voldoende parkeergelegenheden in een straal van 150 m.
Op een afstand van 750 m bevindt zich een bushalte met een lijn naar Wilrijk. Deze passeert langs het station van Kontich-Lint. De andere lijn naar Lier gaat ook langs het station van Lier.
Naast en rond het lokaal vindt u een ruime fietsenstalling.

Voor vragen en reservaties, huurcontract of huishoudelijk reglement kan u onderstaand contactformulier gebruiken.

Documentatie

Huishoudelijk reglement en verhuurcontracten op aanvraag.

Foto’s lokalen

Een plattegrond van ons lokaal.

Contact

Kom je graag eens een kijkje nemen? Dat kan, contacteer de verantwoordelijke en stel minimaal 5 data voor waarop jullie kunnen.

Wil je weten of het lokaal beschikbaar is in een bepaalde periode? Hier kan u de verhuurkalender raadplegen. Deze is steeds up-to-date.

Verantwoordelijken: verhuur@scoutslint.be